ملاذ الروح


 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول



شاطر | 
 

 اسئله يجيب عنها البنات ويعلق عليها الشباب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
avatar
ibr_alrawi


العمر : 25
تاريخ التسجيل : 10/11/2009
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: اسئله يجيب عنها البنات ويعلق عليها الشباب   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 2:25 am

الاسئله دى بقى للبنات
والشباب ياريت لو عاوزين يضيفوا اسئله
يتفضلوا
س1 ليه اكتر حاجه بتشد البنات فى الاسانسير هى المرايه مع انهم بيبقوا لسه من ساعه قدم المرايه فى البيت؟

س2 ليه اللى البنت اللى مش بتتعاكس بتفقد ثقتها فى نفسها؟

س3 ليه مش من الذوق ان الواحده تنسال عن سنها؟

س4 ايه اللى بيخلى البنت تغير من بنت تانيه؟(بأمانه)

س5 شاب معجبه بيه اوى وعاكسك فى الشارع هتعملى ايه؟:

س6 افرضى نفس الشاب بس معاكسكيش وفيه طريقه انك توصليله اعجابك هتوصليله اعجابك؟

س7 افرضى ان نفس الشاب رفض حبك واعجابك هتنتقمى لكرامتك؟ واذا اه هيبقى ازاىانتقامك؟

س8 ليه البنت لو بدأت وكلمت الولد عيب بس لو هو كلمها وهى انسجمت معاه فى الكلام مش عيب؟

س9 احساسك ايه تجاه البنت اللى الولد اللى كنا بنقول عليه من شويه فضلها عليكى؟

س10 ليه البنت بتبقى سامعه كلام الولد وبتبقى مبسوطه رغم انها عارفه انه بيكدب عليهاوبرضه مبسوطه؟

س11 ليه البنت خفيف اوى على قلبها تدى المحاضرات والسكاشن لزميلها بس زميلتها لاء؟

س12 ايه اللى انتى شايفاه ميزه فى الراجل الغربى ومش موجود فى الراجل الشرقى؟

س13 امتى يبقى من حق البنت تكدب؟


طبعا الموضوع منقول للامانة
بالنتضار ردودكم وتفاعلكم مع الموضوع
{
}
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
مريم الامورة


العمر : 25
تاريخ التسجيل : 22/09/2008
الجنس : انثى

الأضآفآت
آخر مواضيع المنتدى:

المـواضـيع الآخـيرة

↑ Grab this Headline Animator


الساعة الان بتوقيت فلسطين:

الساعة الانبتوقيت فلسطين

مُساهمةموضوع: رد: اسئله يجيب عنها البنات ويعلق عليها الشباب   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 3:06 am

اولا مرسي عالاسئلة



س1 ليه اكتر حاجه بتشد البنات فى الاسانسير هى المرايه مع انهم بيبقوا لسه من ساعه قدم المرايه فى البيت؟

اممممم ما بعرف احنا كده بنحب المرايه << بنخاف المكيارج يخرب ههههه


س2 ليه اللى البنت اللى مش بتتعاكس بتفقد ثقتها فى نفسها؟

ما بعرف<< ما جربتها خخخ

س3 ليه مش من الذوق ان الواحده تنسال عن سنها؟

لا عادي ما فيهاش حاجه

س4 ايه اللى بيخلى البنت تغير من بنت تانيه؟(بأمانه)

كل حاجه البنات بغيرو كتير بس ما عدايا انا ما بغيرش البنات بغيرو مني
هاهاها


س5 شاب معجبه بيه اوى وعاكسك فى الشارع هتعملى ايه؟:

حقول له جيت بوقتك ههه بمزح مش هقول خاجه هكمل طريئي

س6 افرضى نفس الشاب بس معاكسكيش وفيه طريقه انك توصليله اعجابك هتوصليله اعجابك؟

ضحكة صغنونة


س7 افرضى ان نفس الشاب رفض حبك واعجابك هتنتقمى لكرامتك؟ واذا اه هيبقى ازاىانتقامك؟

لالا مش هنتقم طبعا هو حر

س8 ليه البنت لو بدأت وكلمت الولد عيب بس لو هو كلمها وهى انسجمت معاه فى الكلام مش عيب؟

اممم عادات وتقاليد غبيه خخخ

س9 احساسك ايه تجاه البنت اللى الولد اللى كنا بنقول عليه من شويه فضلها عليكى؟

الغيره هتقتلني
طبعا هههه


س10 ليه البنت بتبقى سامعه كلام الولد وبتبقى مبسوطه رغم انها عارفه انه بيكدب عليهاوبرضه مبسوطه؟

المثل بقول اكذب وسلينا

س11 ليه البنت خفيف اوى على قلبها تدى المحاضرات والسكاشن لزميلها بس زميلتها لاء؟

اممم ما فهمت



س12 ايه اللى انتى شايفاه ميزه فى الراجل الغربى ومش موجود فى الراجل الشرقى؟

مش شايفه حاجه انا الي شايفاه انه التقليد الاعمى صار مطابق جداااا

س13 امتى يبقى من حق البنت تكدب؟


يؤيؤيؤ حرام الكذب خخخ



مرسييييي
{
}
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

اسئله يجيب عنها البنات ويعلق عليها الشباب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملاذ الروح :: دليل العام ~ :: •|| زوأيـأ عـآمـه ..~-